tirsdag 3. mars 2009

Tå-opp sokker og Elisabeth genser på pinnen!


På pinnen nå har jeg Owl knee-socks, som er oppgaven for mars.
Dette er tå opp sokker og det har jeg aldri strikket før, syns det er morro å strikke sokkene på denne måten. Takket være you tube er det jo ingen problem med å lære nye ting.
Den første linke brukte jeg for å finne ut hvordan jeg skulle legge opp, å begynne og den andre er om hvordan hælen skulle lages.


Jeg har endelig tatt opp igjen UFO en min fra i sommer. Den har ligget i bakhode å gnagd lenge. Hadde jo bare 3/4 arm igjen å strikke og nå er det gjort. Nå står montering og halskanten igjen. Mitt mål er at genseren skal være ferdig før mars sier farvell.

1 kommentar:

Beyla sa...

Oi så flotte sokker!! Gleder meg til å se hvordan genseren ender opp - skal heie på deg hele veien!! :D