onsdag 11. februar 2009

Utfordring!

Trulte har sendt meg følgende utfordring:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.

Det er gjort!

2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.

1. Er lite flink til å si nei når jeg blir spurt om jeg kan stille opp på ting f.eks. dugnader
2. Liker ikke gammelost.
3. Har strikk-, garn- og oppskrifts dilla.
4. Er utrolig glad i dyr.
5. Er fasinert av facbook.
6. Liker campingvogn livet.

3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Utfordringen sendes videre til : Lofottorsken , Skogtrollet, Lofothuldra, Kolibrivinger og Alvekyss, Røvardottirs skattekiste

3 kommentarer:

Skautrollet sa...

Hmmm. Hva skal jeg finne på å fortelle da?? Skal prøve å finne på noe. Takk for utfordringen.

Beyla sa...

Hmm! Her må jeg tenke meg om! :)
Jo, er utrolig deilig å være hjemme.. vite at nå er det bom stopp! og bare kose oss med innflytting og utpakking.. mangler ennå en del snodige ting: Vinterjakka mi (DEN savner jeg!) Rummel sin kloklipper(Den savner han IKKE!) osv osv.. Han var noget fornærmet når jeg var hos naboen igår og lånte kloklipper. han som skulle spare til lange negler og allting! ;) hvordan går det med kennel livet? ;)

Renathe sa...

Æ har sedd den, men æ syns den verka så kjedeli... Sårry! Sjekk heller ut ka ho Camilla e me på! Den e tøff.