tirsdag 17. februar 2009

Ærverdig følge på tur i nydelig vintervær!

I nydelig vintervær, som vi faktisk har hatt i over ei uke, fikk vi følge av denne vakkere skapningen, Kongeørna . på turen vår i dag.
Den sirklet over oss ei lita stund før den fant oss uintresange og fløy vider.
Med mitt lille digitalkamera fikk jeg tatt disse bildene, som jeg ble høvelig fornøyd med. Det er i slike situasjoner man ønsker seg et stort fancy digitalkamera.








Hundene storkosa seg som vanlig. Lekte sisten, kongen på haugen og du klarer ikke å ta votten din tilbake mor. Den siste der er en lek som Ronja elsker ( ikke jeg).

Ronja og Bono.
Nå er jeg kongen. Bono

Vesla og Ronja leker sisten.

3 kommentarer:

Spurven sa...

Kjempefine bilder av både natur, ørn og dyr!

Det går mot slutten av vinteren, også her i nord. Imens e d jo fint å minne oss sjøl om at også vinteren kan være vakker.

mono sa...

Herlige bilder! Også så flott et syn det må ha vært! =)

Hage og Foto entusiast sa...

Nydelig solnedgang... Og syns virkelig du fikk fanget øyeblikket med kongeørnen. Vakker altså...