onsdag 18. februar 2009

Jubileum!

Mandag 16. februar hadde faktisk bloggen min 1års jubileum.
Det er jo ganske utrolig at jeg begynte med blogging, var egentlig litt engstelig for datamaskinen og for å gjøre feil slik at alt kræsjet. Brukte maskinen til å lagre bilder på og til å betale regninger, men ellers så var den skummel. Da jeg bestemte meg for at maskinen ikke var skummel og at jeg ville prøve nye ting åpnet det seg en ny verden. En positiv verden, har lært så utrolig mye om data/datamaskin, funnet nettvenner, lært å strikke etter engelske oppskrifter osv. Kan ramse opp liste så langt som et ondt år. Nå gleder jeg meg til fortsettelsen, kan vell si man er hekta, til tider kanskje litt for hekta;-)

1 kommentar:

marianne sa...

En forsinket gratulasjon på 1-års dagen, som blogger :)