lørdag 26. april 2008

Hemmelig venn mars-

Nå er jeg flau. Oppdaga at jeg har glemt å legge ut bilde av hemmeligvenn gaven på nettby for mars. Bedre sent en aldri er det et ordtak som heter og her får jeg bruk for det.
Jeg fikk 4 nøster Silja garn og 2 flotte påskesjokolader. De forsvant fort.
Hadde noen barn som plutselig klistra seg fast til meg og da var det bare å dele likt på alle. Fikk nå en liten smak selv også, så jeg skal ikke klage.
Gaven kom fra rulte.
Tusen, tusen takk for den flotte gaven. Noe av dette blir til lester i alle fall.

2 kommentarer:

jogusi sa...

Kjempefin gave du har fått. Siljagarnet er et slitesterkt og fint garn. Min mor strikket en dress til min eldste for 5 år siden og er brukt hver vinter i fem år. Den har nuppet seg, men ellers i nesten like hel. Har begynt å gå hull en plass. Den er i hvertfall brukt veldig mye. Kommer til å bli brukt i en vinter til av en nevø tenker jeg. Ha en fin søndag.

Anonym sa...

Täkk for hilsen i bloggen!
Flott gave har du fått også!.