søndag 24. mai 2009

Strikkerier:o)

Det har vært litt stille på strikkefronten fra meg. Det ene er jo at vi har de 5 søte små og 3 søte store voffser som krever sitt. Det andre kommer av problemer med skuldre/nakke/rygg. Har greid å strikke noen få omg. nesten hver dag. Må jo ha et strikke tøy å holde på med, greier ikke helt å la vær. Nå går jeg til fysikalsk behandling og merker at jeg blir bedre, men 2 dager etter enbehandling greier jeg svært lite, ondt skal ondt fordrive heter det jo, så jeg er positiv og prøver å være tålmodig for at ting skal rette på seg.
Kjolen/tunikaen jeg begynte på i påsken begynner å ta form. Det har tatt sin tid men nå er det bare ene skuldra igjen så er jeg ferdig.
Litt nytt garn har jeg også fått. Vottegarn og mønster fra
og garn/oppskrift på sokker fra

Ingen kommentarer: