mandag 11. mai 2009

Runas konfirmasjon!

RUNAS KONFIRMASJON
09.05.2009

Gratulerer !


Jeg ønsker tillykke og håper du får
innholdsrike og svært gode ungdomsår.
Husk - trenger du støtte og hjelp på din vei,
er jeg alltid her og vil hjelpe deg.

Konfirmanten med familien sin

Runa med sin farmor og mormor.




Talen til konfirmanten ble suplert med bilder fra livet hennes så langt.
Utrolig flott, underholdende og morsomt.

Lillepia og Rita klar for fest.
Må fortelle at Morten greide å
glemme Ritas finklær hjemme, så tidlig
lørdags morgen måtte vi springe i
butikker for å finne nye.

Morten og Rita


Det er ikke bare ungdommen som er opptatt av mobilen:o).
Mamma og onkle Jørn Eirik


Min nevø Sindre, min bror Stig Are og min storegutt Morten og litt av min lillegutt Vegard.
Konfirmante med 2 av sine søskenbarn.
Ellisiv, Ingrid og Runa

Helan og Halann var også i konfirmasjonen.
Tror ikke de var invitert men de snek seg inn på festen.
:o)

Runa ønsket seg fotoapparat av oss og det fikk hun:o).
Det apparatet hun skal få rakk ikke frem så da måte vi bare inprovisere.Fant et rosa Bratz kamera med film og batteri på en lekebutikk og måtte bare kjøpe det.
Runa har en utrolig flott humoristisk sans og denne spøken likte hun.




Konfirmasjonskaken.

Festbordet!
Fargene gikk i blått. Blåfargen symboliserer vann.Runas hobby er svømming. Hun trener flere ganger i uken og konkurerer.

Bordkortet var, selvfølgelig, formet som et svømmebrett.

Tror lilleprinsessa begynner å bli for tung for deg onkel.
Dagen ble avsluttet med at vi tok de unge med på bowling.


Dette var ei perfekt avsluttning på en kjempeflott dag.

Ingen kommentarer: