torsdag 19. juni 2008

Nytt familiemedlem!

I dag har vi vært så heldige å fått nytt familiemedlem. Ei skjønn golden retriever tispe på 1 år og 4mnd. Vikevannets Ofelia Northern Light, Ronja til daglig. Det skjedde fort, pga sykdom hos eier, i løpet av knappe 2 døgn ble det bestemt at hun skulle komme til oss. Bamse og Vesla tok godt i mot ho og de ble venner med en gang.

Her er hun. Er ho ikke skjønn.

Vesla og Ronja får kos av Rita.
Ho har vært litt urolig nå i kveldstimene og pepet litt etter den gamle matmora si. Nå har hun roet seg og Bamse og hun ligger sammen i buret. Han har nok ei beroligende virkning på ho. Har rigget meg til med seng ved siden av buret for å sove sammen med ho i natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kirsti :-)
Sitter her og ser på Ronja. Det er så fint at du har denne siden. Da kan jeg gå innom her for å se min lille skatt. Må bare innrømme at vi savner henne. Det er så stille i huset og alt for lite hundehår. Men vi vet at hun får det godt hos dere og at dette blir til det beste for henne. Jeg for min del velger å tenke at Ronja har gitt meg mange gode dager da jeg trengte henne aller mest. Ha en fin sommer. Hilsen alle oss på Strand.

Renathe sa...

Så utruli fin ho e!!! :) Skjønna godt at du falt førr ho. Gleda mæ tell å møt ho, en gang i såmmer.