torsdag 15. mai 2008

Jeg har fått en award

Se hva jeg fikk av Beate. Det er min første award, så jeg er kjempestolt. Det er så flott å vite at noen syns Bloggen din koselig og at man kan være til inspirasjon for noen. Tusen, tusen takk Beate. Beate har en kjempeflott blogg selv, som jeg ofte er innom å henter inspirasjon fra. Bare se her.

Det er så mange kreative og inspirerende damer der ute som jeg vil sende den videre til, må begynne en plass og de 4 første som får aword fra meg blir:

Beyla på Røverdatters skattekiste.
Ho har en kjempeflott blogg med mye inspirasjon og så skriver hun så godt.

Vil også gi Saga en award, hun er så utrolig flink med gamle håndtverkstekknikker fra vikingetiden og hun lar oss ta del i og få lære om hvordan Vikingene levde i tillegg til mye annet. Se selv på Sagas verden.

Mariannes hybel får også aword fra meg. Ei utrolig kreativ og flink dame. Tror hun har innebygd strikkemaskin i armene. Hun er også aktiv på flere av de forumene som fins om strikking. Bare se selv.

Har ei Marianne til som får aword fra meg, Mariannes hobbykrok er absolutt en plass du må besøke. Den dama lager så utrolig mye fint. Hun er en flott inspirasjonskilde.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk! Den skal jeg ta vare på :)