torsdag 29. mai 2008

Garnkjøp




Har rota meg inn på en garnbutikk igjen. De er skumle disse garnbutikkene, de har en magisk tiltrekningskraft som er umulig å komme seg unna. Denne gangen lurte den meg til å kjøpe 4 nøster Inca alpacka, 2 nøster rosamelert babyull og et nøste funny glitter.


Har bestemt at disse nøstene skal få bli varme gode halser til små prinsesser.




Har også gått til anskaffelse av oppskrift og garn til grytekluter, håndklær og kjøkkenkluter. Har sett så mange flotte kjøkkenkluter på andre blogger, at jeg fikk lyst til å strikke slike jeg også. Da jeg var innom husfliden for skaffe garn, kom jeg over disse pakkene og måtte bare ta dem med meg hjem. Gleder meg til å begynne på disse. Flott arbeid å ta med til venneinner, når det skal strikkes og prates samtidig.





Disse små nøstene, av tynn alpakka fra sandnes, ville også være med hjem til meg. Kunne ikke nekte dem det. De var så myk og god. Har ikke helt bestemt meg for hva de skal bli når de vokser opp, men tror de blir til flotte venninnegaver til jul.

Ingen kommentarer: