søndag 11. april 2010

Glimt fra påsken!

Påsken i år ble, som tidligere nevn, tilbrakt hjemme. Vi hadde det beste været i mans minne. Sol og blå himmel vær en dag. Min eldste datter, min svigersønn, min eldste sønn, min svigerdatter , bestemorgullet, min bror og min niese kom hjem og vi hadde noen flotte stunder ute på landstedet til pappa.  Her er noen glimt fra koselige stunder med to og firbente.
Endelig fikk tante Dadda kose skikkelig med Leon. Hun hadde ikke sett han siden helga han kom hjem fra sykehuset. At hun storkosa seg er bare fornavnet.




Brettspill hører påsken til.

Morgenkos på stuegulvet.

Mannen og Lillegutt  i skogen  på Fiskebøl for å sikre neste års brensel.


Strøna bader i sol.




Langfredag og påskeaften ble en god del av tiden tilbrakt på kjøkkenet.
Har ikke bakt alle disse kakene selv, men en del av de.  Bløtkaken med marsipanlokk var Maren så fantastisk snill å bake til oss, selv om det var midt i påsken.

Siste dag med gjengen før min bror og Morris kjørte sørover igjen.
Hundene storkoser seg. For et hærlig hundeliv.

Ingen kommentarer: