torsdag 24. juli 2008

På pinnen!


Jeg har endelig fått begynt på min Elisabeth 1 genser. Er med i en along uten frist på Hobbyboden, der vi skal strikke denne nydelige genseren. Oppskrifta er på engelsk, så det blir spennende. Garnvalget falt på DSA Baby silk farge 318. Garnet er laget av 80 % babyalpakka og 20 % silke. Finere kan det ikke bli! Garnet blir utrolig mykt og glansfullt og pga silken gir det et tørrere preg enn ren alpakka, i tillegg er det utrolg lett å strikke med.
Sånn skal den bli.
Her er fargen min. Er spent på om den blir for mørk.

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Gler meg til å sjå det ferdige resultatet! Takk for koselege kommentarar i bloggen min. Håpar de får/har hatt ein fin ferie med flott ver! Me har til no vore kjempeheldige med sommarveret. Håpar berre ikkje alt det fine veret blir brukt opp no.. :) Vil ha fint ver til bryllupet vårt og. ;)