onsdag 23. juli 2008

Fra kaos til KONTROLL:-)

Endelig, min drøm er gått i oppfyllelse. Alle håndarbeids saker og hobbyting på en plass. Tok noen dager å få orden i kaoset, men det ble så flott når jeg endelig ble ferdig.. Er så fornøyd.


FØR
ETTER
Kjøpte meg en romdeler som jeg organiserte alt i.
På toppen satte jeg esker og bokser med div. saker i.

Min kjære mann fiksa det slik at jeg fikk dele av hyllene til garnet mitt.
I tillegg sorterte jeg garnet og la det i poser slik at det er enkelt i ta det ut for å finne den fagen jeg vil ha. Veide alt garnet og skrev ned type og fargenummer også. Må bare få finskrevet lista, så skal jeg prøve meg på garnslanking igjen. Supert
Nå er det lett å finne det jeg har bruk for og i tillegg har storepia et koselig rom å komme hjem til.

Ingen kommentarer: