onsdag 27. februar 2008

Utrolig!

I går la jeg ut etterlysning på mønster til selbuvottene på bilde under. Jeg la ut etterlysning i hobbyforums meldings tavle og jeg fikk respons. Nå var der ingen som hadde dette mønstret, men fikk råd og vink om hvor jeg skulle lete. I tillegg var der ei som sendte mail til norsk ukeblad for meg. Til nå er der 200 stk. som har sett etterlysningen, så kanskje er der mulighet får å finne den. Skal sende noen mailer selv i dag, jeg gir ikke opp i alle fall. Tusen takk til dere som har engasjert dere. Jeg er utrolig takknemlig.

2 kommentarer:

Monica sa...

Dette er ein av dei verkelege fatastiske tinga med internett; ein kan finna mange folk med same interesser som ein sjølv, og ein kan nå ut til veldig mange med ei etterlysing som i utgangspunktet nok er berre for "spesielt interesserte". :) Synast det er kjempefascinerande eg!

Anette Siem sa...

Hei har du fått tak i mønster til vottene? Fant et bilde på nett, men mangler en del på mønsteret så jeg har et håp om at du har fått tak i det :-)