fredag 29. februar 2008

Kauni garn

Nå har jeg sett og hørt så mye skryt av Kauni garn at jeg fant ut at noe måtte gjøres med det.
Jeg bestilte garnet usett på nett og ble ikke skuffet. Har du sett noe så lekkert. Det klør i fingrene etter å få strikke med dette garnet. Skal nok klare å holde meg til påske. Garnet er foresten 1oo% ull.
En annen ting er jo hvor fort det gikk å få garnet. Trodde det skulle ta noen uker, men det gjorde det ikke. Bestilte og betalte 26. februar og i dag er det 29. februar. Snakk om servis. Bestilte fra EMS Design.

3 kommentarer:

Monica Therese sa...

Kauni sine farger er noe helt for seg selv =) Takk for titten inne hos deg,kommer helt sikkert inn innom igjen =)

Papirkurven sa...

*sikle på regnbuefarget garn*

Ankafurb sa...

urettfeigt. Jeg vil også ha!!