fredag 25. juni 2010

Latviske bryllups-sokker !

Joda, sokkene min er ferdige for lengst. Har bare ikke fått blogget på lenge. Ble kjempefornøyd med disse. De er nydelige. Nye strikkemåter lærte jeg også. You-tube er en fantastisk ting. Er det noe man står fast i så søk der. Sokkene er strikket på p.2,5 og garnet husker jeg ikke navnet på nå. De er kjøp hos

Projo Sokkeklubb

Mai/juni har vært pyton månder. Eller det er ikke rett beskrivelse heller, det har skjedd så utrolig mye disse to måndene at jeg rett og slett ikke har hatt overskudd til blogging. Bursdager, konfirmasjoner, nasjonaldagen, sykdom, avsluttninger, utstilling, kurs, sykdom igjen, reise på stevne med lillepia og en helt umulig PC for å nevne noe. Nå er PCen min hos PC-doktoren, så jeg håper den blir frisk og kommer hjem snart;o))) Akkurat nå er det min kjæres pc jeg bruker. han er heldigvis hjemme på fri så jeg er ikke helt fri for datatilgang. Får låne den innimellom. Når jeg får min igjen skal jeg prøve å få blogge litt oftere. Får jo faktisk litt dårlig samvittighet når det går for lenge mellom vær gang. Blir mange innlegg i dag, har faktisk lastet opp bilder innimellom, men ikke mer en det så bildene har ligget klar en stund, så i dag blir det mange nye innlegg. Sånn blir det når man har mye på hjertet.

Ingen kommentarer: