torsdag 31. desember 2009

JULA 09.

JULAFTEN
Smånissene mine
Julekrybben min med lys-engler.


Luna undersøker juletreet og lurer nok sikkert på hvorfor vi har satt et tre inn i stua.
Hva er dette for noen rare skapninger?
Luna var litt skeptisk til alle nissene men vente seg fort til dem.



Lilleprinsen og tante klar til julefeiring.


Lilleprinsen med foreldre og oldemor Arna. Lilleprinsen fikk feira si første jul sammen med 3 av sine 6 oldeforeldre.
Julemiddagen
Svigermor
Bestefar og lilleprinsen

Lillegutten min
Storegutt og lilleprinsen
JULEGAVER!
Fikk noen fantastisk fine julegaver og her er noen av dem:
Av min kjære mann og barna fikk jeg dette digitale speilrefleks kameraet.
Har ønsket meg et lenge og nå er ønsket gått i oppfyllelese. Tusen, tusen takk:o)
Av min kjære lillebror fikk jeg billett til AHA`s avslutningskonsert i Oslo spektrum 4.desember 2010, det samme fikk vår storsøster, så nå det blir søskentur til Oslo. Gjett om jeg gleder meg.
4 nye nisser har fått nytt hjem hos oss. De to bak fikk vi av lillepia og lillegutten og de to forann fikk vi av storegutten, lilleprinsen og Rita.
Dette kjempefine smykket fikk jeg av storesøster. Skulle tro hun hadde sett julekjolen min, noe hun ikke hadde, den ble kjøpt 3 dager før jul.
Disse førstørra bildene i ramme fikk vi av storepia og Eirik. Hun vet at jeg tar utrolig mye bilder men er sløv med å få dem på papir så hun tok saken i egene hender;o).

Ingen kommentarer: