søndag 10. august 2008

I posten!

Det ble rene julaften når jeg åpnet posten etter årets ferie. Utrolig mye spennende lå og ventet på meg.
3 anny blatt oppskriftshefter på baby/barneklær som jeg har bestilt fra knitt me, Norway.

Det er så utrolig mye flott i disse heftene, så jeg får et problem med å bestemme meg for hva jeg skal strikke.
Denne boka med div. oppskrifter til baby og dukke lå også å ventet på meg. Denne har jeg bestilt fra Hobbyklubben.

Disse kom i posten den dagen vi reiste på ferie, så jeg fikk ikke blogget dem da. Garn og mønster på høstpakken fra
Mønstret er Flicker sock og garnet fra Cherry Tree Hill, supersock solids, 100% merino wool, farge aprikos. Er ikke helt min farge men tror sokkene blir kjempefin i den.
Garn og mønster på høstpakken fra kom samtidig.
Pakken denne gang inneholt mønster på Emilia-votten fra Randi K Designe og garnet Cascade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gleder meg til å se dem ferdig strikket :)

Monica Therese sa...

skikkelig mange lekre bøker du hadde fått der,og Elisabeth genseren var skikkelig flott!!