tirsdag 1. desember 2009

LEON

HURRA!!!
GRATULERER SÅ MYE TIL MIN SØNN OG SVIGERDATTER

Endelig er ventetiden over og jeg kan kalle meg BESTEMOR

Lille skjønne Leon kom til verden 30.11.09 kl.12.20,
etter en fantastisk innsats av sin mamma.

Bestemor og mamma beundrer det lille vidundret

Vitale mål var 3672gr, og 50cm lang.

Et lite under kom til verden,
hele 9.mnd tok denne ferden
Det lille under
var en velskapt gutt
og i hjemmet ble det stor salutt.
En ubeskrivelig kjærlighet
så ren og full av ærlighet.
Det ble til ære og gavn
og Leon ble hans vakre navn

Så Leon, velkommen til verden du lille skatt
all lykke til deg når du livet tar fatt.
Elskede barn (Jessica Marie Nilsson)
____
Så kom du til oss du elskede barn
og grep våre hjerter med kraft.
Med et fikk alt mer mening,
langt mer en det noensinne har hatt.
Du ler så du stråler, din sjel lyser klart.
Du fanger all ømhet omkring
Små føtter og fingre, din hud og din duft,
så vakkert skapt allting
Ditt liv skal vi følge og finnes for deg
og dele din glede og sorg
Når skyggene truer ditt solskinn
er vi din trygge borg
I dag vil vi vise for venner og slekt
den gave vi har fått å bevare;
Et barn å få elske og beskytte fra vondt,
er lykke for stor å forklare
____________
Tusen takk Rita og Morten for at jeg fikk lov til å være med å dele denne fantastiske opplevelsen det er å få se et nytt lite menneske komme til verden.
Tusen, tusen takk for verdens nydeligste barnebarn.
Kjempeglad i dere.
Stor, stor ubeskrvelig klem fra meg.

3 kommentarer:

Beyla sa...

så utrolig hyggelig!! gratulerer til dere alle sammen, for en nydelig kar!!!
Og det er jo ikke så rart. Jeg er da født på stokmarknes jeg og - sier seg selv at vi er litt ekstra lekre da vel, hæ?

Elin sa...

Gratulerer så mye Bestemor, nydelig gutt :D

MayM sa...

Gratulrere, så hyggelig. Jeg bare koser meg ihjel med mine batrnebarn.