mandag 7. juli 2008

Juni sokken!




Ble endelig ferdig med juni sokken min. Må bare innrømme at dette er et mønster jeg ikke kommer til å strikke flere ganger, kjedelig å strikke syns jeg. I tillegg plagdes jeg litt med størrelsen, den første sokken jeg strikka ble så trang at den ikke passa til lillepia engang. Strikka så sokk nr.2 og tilpassa den str 37, rakk opp sokk 1 og strikka den på nytt. Så nå har jeg ferdig et par i knall gult i str 37. Sokkene er strikka i juvel på pinne 2,5, mønstre finner du her

6 kommentarer:

ASK sa...

Så spreke sokker, likte den gulfargen der :-)

Du er blitt tagget på min side, og får en boklig utfordring :-)
http://livetskrydder.blogspot.com/2008/07/oops-en-uteglemt-utfordring.html

Hage og Foto entusiast sa...

Ble kjempe fine... Bra jobba :

Ugla sa...

Så kule de gule sokkene var, til å bli i ordentlig godt humør av.
Ha en fortsatt fin kveld :-)

Anonym sa...

Så flotte sokker du har strikket.

Fru Keilegavlen sa...

Flotte sokkar du har strikka! Kjedeleg når ikkje dei passar,- blir så mykje ekstraarbeid då. Men dei vart no flotte. ;) Ønskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Skautrollet sa...

De ble jo veldig fine til slutt da. Mine var litt smale i foten i forhold til rundt leggen...... Men brukes skal de, åkke som....