onsdag 25. juni 2008

Nord-norsk turnstevne i Alta 13.-15.juni

Jeg har vært på nord-norsk turnstevne for voksene i Alta. Var ikke med for å turne, men som representant for Nordland gymnasyikk og turnkrets. Har aldri vært lenger nord en Tromsø så dette var en ny opplevelse for meg. Vi kjørte buss hele veien, så jeg fikk sett en masse. Startet hjemmefra torsdags kveld kl. 23.45 og kjørte hele natta. Var fremme i Alta fredag kl. 12.30.



Melbo turnforening under deffileringa gjennom gatene i Alta.
Jentene fra Melbo under åpninga av stevnet

GARN FANGST

Fant en super garnbutikk i Alta. Hadde sett den omtalt på noen blogger her på nettet og fant ut at jeg måtte utforske den og jeg ble ikke skuffet. Kunne ha gått der inne i timesvis, der var det meste av hva hjertet kune begjære. Gikk ikke tomhent ut der i fra. Fant garn til min Elisabeth genser, kjøpte 12 nøster DSA baby silk i ei nydelig blågrønn farge, 2 hesper Manos silk blend (merino/silke) fra Uruguay, kjøpte også garn fra Mirasolprosjektet, 4 nøster Miski (100%baby lama) 3 nøster Tika (100%pima cotton). Masse utrolig deilig garn som jeg gleder meg til å bruke.
og 2 hesper Manos silk blend( merino/silke)

1 kommentar:

Beate sa...

Å så trolig mye flott garn du har kjøpt!!