tirsdag 1. april 2008

Opprydding.

I går tok jeg ei opprydding i stua. Rundt omkring i puffen, kista og kurver fant jeg dette. Og det er bare det jeg har i stua. Må få brukt opp noe i løpet av våren tenker jeg. Når jeg var ferdig med stua gikk jeg opp på rommet til eldste jenta, der jeg har garnlagret mitt og rydda der. Jeg veide alt garnet og fant ut at jeg har 12922gr.garn. (Håper ikke mannen min leser dette.)


I denne kista har jeg garn som er prioritert, knapper, strikkepinner og diverse annet hobby materialet. Jeg er veldig glad i denne , har arvett den etter min kjære farmor. Hun brukte den også til å ha håndarbeids ting.I dette gamle syskrinet er der ikke mye sy-ting. Bruker den til alle rundpinnene mine og broderier som er påbegynt. Må bare innrømme at broderiene er i fåtall.

Garntubene mine.

Garnposer og UFO poser.
Hylla mi med permer fulle av oppskrifter, strikkebøker, esker med broderigarn og ubegynte broderier. Lillejentas vev + vev til den hun eventuelt måtte ha på besøk, som vil veve.

3 kommentarer:

Papirkurven sa...

Her var det mye snacks! Skal du være med i garnslankingen kanskje? ;)

Havfrua sa...

Tror jeg må melde meg på slanking ja;-)

karna sa...

Oi Oi Oi, her var det mye spennende. Skal samle mitt snart og grugleder meg til å se hva jeg har.